lördag 25 december 2010

Sara & Cajsa watch and wait - Fluffy Friday #52 / Sara och Cajsa vaktar och väntar - Dunig fredag nr 52


Photos Copyright Christina Wigren

For Fluffy Friday, I would like to thank Sara and Cajsa for staying with me while I blog. (And sleeping on or by my bed at night when I sleep.)

Jag besöker Saras blogg för att hjälpa henne med hennes 'Duniga fredag'-inlägg. Jag vill passa på och tacka mina söta missar för att de håller sig nära mig när jag arbetar vid datorn och när jag sover om nätterna.


Photos Copyright Christina Wigren

This is where I sit when I am working with my blog posts. (Even if I a not sitting down in my chair for the moment.) Sara sits behind my chair and Cajsa to the one side. They wait and watch to see if I need moral support! Thank you my dear sentinel kitties!

Så här ser det ut där jag brukar skriva (trots att jag inte sitter där för ögonblicket). Sara sitter strax bakom stolen och Cajsa något på sidan om. De väntar och avvaktar och är beredda att rycka in ifall jag skulle behöva lite moraliskt stöd. Tack kära vaktkatterna mina!
Best wishes,/Vänliga hälsningar,
Anna

First Commenter:/
Den som lämnar första kommentaren:

Grrreta of Grrreta


Second Commenter: /
Den som lämnar den andra kommentaren:

Mr Puddy of Everyday Mr Puddy



Share your fluffy friends with us every Friday! Whether it's a favourite stuffed toy or an adorable pet - basically anything fluffy, we'd love to see your pictures & stories! Leave ONLY the POST URL here and grab the Fluffy Friday badge at Meow Diaries. Any unrelated links will be deleted.


4 kommentarer:

(angel) Grrreta and Fam sa...

It sounds like Sara and Cajsa are very good helpers.

Mr Puddy sa...

Merry Christmas and holiday blessings to you and your family. And I hope your wish come true : )

xxxxxxx
Puddy

brokenteepee sa...

Merry Christmas to you and your kitties

Mariuca sa...

Sara is looking oh so lovely this Fluffy Friday, meow meow! Ready for 2011? :)

parltradet - beautiful and easy-to-wear jewellery

Amazon.UK