onsdag 5 augusti 2009

Välkomna alla kattvänner!/Welcome all cats & friends!

Mitt namn är Sara och här är min värld! Jag bor tillsammans med Mamma Cajsa, min mänskliga mormor, och en röd randig kattpojke vid namn Calle. Calle är hittekatt och ungefär lika gammal som jag. Men vi vet inte exakt vilken dag han är född. Däremot, ska ni alla veta när jag är född: den 6 juni 2000, på självaste svenska flaggans dag/nationaldagen.
------
My name is Sara and this is my world. I live together with my real cat-mother, Cajsa, my human Mommie and a ginger tabby cat-boy named Calle. Calle is a rescued cat, and he's about my age, but we don't know exactly when he was born. Just for the record, I was born on June 6th, 2000, on Sweden's national holiday.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer:

parltradet - beautiful and easy-to-wear jewellery

Amazon.UK